Thursday, June 05, 2008

Pokok ku habis kering

3 minggu akak tak sempat melayan pokok2 ni habis semuanya kecut dan kering.Minggu yang lepas-lepaskan hari agak panas kadang-kadang tak di beri minum, makan jauh sekali.Sekarang baru ada masa nak melayangnya semula.


Kalau dulu tak nampak pasu tapi hari ni.... nak kena semai semula lah jawapnya.

Habis kuning daun bunga rosku.Bunga ros kalau dah merajuk payah di pujuk.


Yang ni paling kesian tinggal ranting saja.

2 comments:

shima said...

ouhhh skrg tgh panaz kerrr?? alamak abesss aar pokok salak ayah i mesti kurang buah dh pasni huhu....
passt ilmu melapis dah meningkat nampak!! waduh2...sedap betui tgk yg pandan tuh...ikshhh

ROZI FRESH BAKED said...

kat sini agak panas masa cuti sek ari tu.cuaca skrg x menentu.bla shima blk sini nant akak buat kan k tu ye..